Friday, July 16, 2010

::di_ sini..::

Kuliyah telah bermula dari hari Isnin(12 julai 2010) yang lepas. Terasa macam telah lama menetap di sini. Subjek baru banyak dipelajari. Ada subjek yang sangat aktif dan talkatif lecturer-nya.(ingat x nak rojakkan bahasa, tapi terlepas jgk..hee..) kelas semakin mantap dengan sahabat-sahabat yang setia menyokong di sisi.dapatkah diri ini dan semua orang bertahan hingga ke akhirnya? insya-Allah!..=)

semalam baru sahaja masuk ke kelas bahasa melayu lanjutan.terasa agak pelik+ganjil+aneh bila kena bercakap menggunakan bahasa melayu. siap kena panggil lecturer 'cikgu' lagi..=D rasa mcm sedang belajar kt sekolah menengah dn rendah dulu=) tp dpt diperhatikan yang semua orang excited sgt dlm kelas bahasa melayu lanjutan tu.agk2 knapa ya??=)

dpt masuk kitchen satu lg yg menyeronokkan semua org. smua mcm dah x sabar nk memasak.comelkn situasi di mana baru habis kuliyah sehari, dapat pula mkn makanan yg dimasak sendiri.=)rasa puas hati tu mesti ada kn?x sabarnya nk makan masakan shbt2 sblum rasa mknn sndiri..;)

kehidupan kt universiti memg mencabar.smua kena kuatkan diri dn dekatkan diri dgn Allah..insya-Allah..sahabat sejati kita di dunia ini ialah Allah. maka sentiasa didik diri kita agar memelihara dn memulihara hubungan kita dengan-Nya.moga hidup kita akan diberkati dan dirahmati-Nya..a~miin..

No comments:

Post a Comment